diumenge, 22 de gener del 2012

WORLD CUP 2012 FONT BLANCA ARCALIS VALLNORD

Després de la cronoescalada d´ahir i sense massa temps per descansar avui diumenge 22 de gener s´ha disputat a l´Estació d´Ordino Arcalis, la primera prova de la Copa del Mon d´esqui de Muntanya, a les 10 del mati amb un temps immillorable i unes condicions de neu bastant bones.
Cal destacar la victoria del nostre millor corredor Kilian, i les bones participacions dels nostres corredors Marc Sola, Marc Pinsach, Nil Cardona, etc...
Una primera pujada per pista direccio al cap de la coma, una baixada curta cap al primer canvi on kilian anava en tercera posició, amb uns italians molt entregats, segona pujada cap al port del rat amb la baixada molt rapida per la canal, flanquejant una mica per arribar la canvi on iniciaven la 3 pujada per una canal direcció Costa Grande on agafaven una baixada molt ràpida cap al costat del punt on s´ha iniciat la cursa, kilian continuava en 3 posició, realment espectacular les baixades que feien els italians un punt per sobre de la resta de la gent, finalment a la cuarta pujada es on Kilian a fet una demostració de "poderio" físic increible arribant al final de la quarta pujada amb marge per poder baixar fins al estany de creussants on farien la 5 pujada cap al pic de Peyreguils, on Kilian continuava agafant marxe de segons per poder afrontar l´última baixada que els portaba a la coma on s´acavaba la cursa, una primera posició per Kilian molt trevallada seguit per Matteo Eydallin i Lorenzo Holzeknecht.