dijous, 11 de març del 2010

25 PIERRAMENTA 2010

ETAPA DIJOUS 11 MARÇ

Si tenim que definir la etapa d´avui de la Pierramenta seria un “ BRUTAL “ . Mes de 400 persones han sortir avui a les 6:30 encara fosc per començar a escalfar per inicia la primera etapa de la PIERRAMENTA 2010. Sortida en massa per una pista de 160 m de desnivell per estirar una mica al grup despres una petita baixadeta i un tram de 1 km corrent amb als esquis a l´esquena, despres una pujada molt dreta i tecnica d´uns 690 m a continuació una baixadeta on enfilavem cap al pic Legette du Mirantin de 2353 uns 530 m amb una bonica canal al final, seguida d´una espectacular aresta amb un mar de nuvols a sota, llavors una baixadeta molt curta i rapida on em ficat esquis a l´esquena i em fet 50 metres dalt d un llomet, aquí una nova baixada de 300 m i una nova pujada de 700 metres bastant tecnica amb una noval canal a dalt de tot molt aerea i xula, a continuación una baixada de 500 molt rapida i una nova pujada de 500 metres amb una tram llarg i espectacular d´aresta final des d´on agafavem l´ultima baixada de 1300 m on em travesat un bosc tipic de pierramenta on si miraves a banda i banda nomes veies esquis , Pals trencats i corredors al terra, d´aquí posavem pells i feiem una ultima pujada molt curteta on arrivabem a la pista que ja ens portava a la meta, tot plegat 2800 metres de desnivell, Canals, trams gelats, crestes, pales, trams de bosc, de tot una mica, una bona etapa de la Pierramenta……

HOMES

1. Kilian Jorent - Florent Troillet (ES-CH)

2. Manfred reichegger - Dennis Brunod (IT, 2'00)

3. Florent Perrier - Wiliam Bon Mardion (FR, 2'13)

4. Lorenzo Holzknecht - Damiano Lenzi (IT)

5. Denis Trento - Matteo Eydallin (IT)

DONES

1. Roberta Pedranzini - Francesca Martinelli (IT)

2. Laetitia Roux - Mireia Miró (FR-ES, aprox 3'00)