diumenge, 11 d’abril del 2010

Gran jornada d'esquí alpinisme al Ralli del CEC !

Avui a les 7:00 del matí s'ha donat la sortida de la que ha estat probablement la millor cursa de la temporada, els ingredients: sol, neu bona, traçat técnic i 2850 mt. de desnivell. La sortida s'ha donat al refugi de la boca sud del tunel de Viella, una primera pujada llarga de 1000 mt. de desnivell amb un tram a peu final, deixava als corredors al cim del Tuc de Sarrahèra, baixada al Lac Redon i remuntada al Tuc del Port de Vielha després d'efectuar una dreta canal equipada amb corda fixa. Nova baixada en direcció NE amb una neu dura i ràpida, pujada curta i nova baixada a la Passada del vedeths, tornem a possar pells per arribar al Pas del Nebot, baixada al llac de Rius i nova pujada aquest cop al Tuc de Conagles amb un nou tram a peu (canal+cresta), petita baixada amb una corda fixa a peu, curta baixada de 200 mt., pujada de 100 metres amb pells fins al coll de Conalgles i baixada final de somni un altre cop a la boca sud del tunel de Vielha.

En l'apecte esportiu victoria de Wilfrid Jumere i Raul Lopez, seguits de Vilana-Palomares i Rosa Marroquin i Fernando Navarro. En noies Vane Señis i Montse Bacardit s'han endut la victoria.

Amb aquesta prova finalitza la Copa Catalana on Raul Lopez ha estat el guanyador, mentre que Marta Riba s'ha endut la Copa en categoria Femenina.

Avui també finalitzava la Copa Petits Pirineus amb presencia de corredors francessos, vascs i catalans.

Properament més informació i classificacions.