diumenge, 21 de març del 2010

Bassiero - Campionat de Catalunya

Avui a les 9:00 s'ha donat el tret de sortida d'una nova edició de la travessa del Bassiero que aquest any servia de campionat de Catalunya per equips. El dia s'ha llevat enteranyinat, han participat una seixantena de parelles i la neu era de mala qüalitat "tipus pescaderia". L'itinerari ha consistit en dos pujades i tres baixades. Es sortia del parking de La Peülla i es realitzava una primera pujada de 900 metres que portava als corredors al coll de l'estany glaçat, d'aquí una baixada en direcció al refugi Saboredo, una remuntada de 300 en direcció al coll del Tuc de Locampo, baixada a la Mª de Deu de les Ares i 100 de pujada fins a l'arribada a l'aparcament de de la Peüla.
En homes victoria de Nil Cardona i Marc Solà (Poma) del Camprodrodon ski club seguits de la parella Vilana-Palomares (Mataró-Puigcerdà) i Met Guardia-Pau Costa també del Camprodrodon ski club.
En noies victoria de Vanessa Senís i Marta Riba del CE. Pobla de Segur seguides de Montse Bacardit (CEVA) i Ana Rovira (Sant Joan de les Abadesses).
En mixtes victoria de Ingrid Giralt i Isaac Ruiz (UEC-ACE Bombers) seguits d'Anna Seix i Dani Terrise del CE. Pobla de Segur.