diumenge, 20 de febrer del 2011

TRAÇA MUGA 2011

Avui s´ha celebrat la 3 edició de la TRAÇA MUGA 2011 ,un esplèndid dia amb alguna ratxa de vent a les carenes, a les 9:15 del mati s´ha donat al tret de sortida, on 170 corredors han sortit del Refugi del Fornell a l´Estació d’Aransa, després de fer uns 2 kilòmetres per les pistes d'esquí de fons, em tret als esquís per endinsar-nos al bosc on amb als esquís a l'esquena em fet 100 metres de desnivell, una altra vegada calçar esquís i continuem amb ziga zagues i alguna baixada amb pells, finalment em arribat al peu de la canal on despres de posar grampons em fet al pic de la Barra 2630m , mes tard la primera baixada amb molts canvis de neu i una part final bastant difícil ens ha portat a Pollineres on començava la 2 pujada , amb moltes zetes i per dintre del bosc un primer tram bastant tècnic, després un planell i un altre tram amb zetes ens porten al circ del Monturull-Perafita , flanquejem per arribar a sota la pala que ens porta a la carena ,a continuació arribem al cim del munturull 2780m, fora pells un tramet a peu molt curt i baixem per una baixada on la part superior esta bastant glaçada i ens porta a la VAll de Claror ( andorra) , treure esquís e iniciar l'última pujada al coll de Claror 2570m , Finalment una ultima baixada molt ràpida cap a Pollineres.

Els corredors Alfons Gaston i Xavier Sadurni han utilitzat la seva experiència per quedar en primera posició seguits per Jordi Palomares i Albert Vilana, i en tercera posició Joan Turne i Xavier Guillamó.

En noies la primera posició ha estat per Maria Fargues i Beatriz Linde seguides de Vanessa Senyis i Ingrid Giralt.

En parelles mixtes primera posició per Samuel Orts i Pilar Quesada , seguits per Ricard Cabre i Ana Rovira i després Maribel Morillas i Pere Pau Gorbs

En Joves destacar la primera posició en cadets de Oriol Bertran i Joaquim Julia.

El campionat de Catalunya per equips masculí ha sigut per Alfons Gaston i Xavier Sadurni i en noies Vane Senyis e Ingrid Giralt.

Ja per acabar destacar tota l'organització de la Unio Excursionista Urgellenca que han fet possible realitzar una nova edició de la Traça Muga , Ja que les condicions d' aquest any no son les idonees en quan a neu i ells han sapigut fer un recorregut força alpí que ha fet gaudir a tots els corredors que han participat?..